godsame

als ik van je eeuwige hou
sta ik in de ijzige kou

groet ik je vanaf de straat
is het wat voorbije gaat

lach ik om ons en het leven
dan kom je maar voor heel even

pak ik je hand plots vast
wil je dat ik meteen opkrast

doe ik mijn mond wagenwijd open
wil je mij geen praatjes verkopen

steek ik mijn tong lekker lang uit
wil je mij liever zonder geluid

zakt mijn broek compleet van je af
zeg je: god, tering, die is lekker maf

douw ik je kop zover mogelijk in de sneeuw
dan ontsnapt er slechts een geeuw

staan we samen naast elkaar
helaas dat is gewoon niet waar

Geef een reactie

