Hou toch eens

ze was kind aan huis
blèrend aan de telefoon
rammen op de buitenste deur
bij haar eigen hoge nood

ligt je hond weer in de goot

natte doorwekende plekken
in me blauwtjesbroek
als ze weer wil bovenop me
dat ze in me schoot genoot

ja, hoor, jij bent groot!

denk ik dat ze gewoon zit
te slapen op haar poefje
moet ze weer eens
met de goden praten
want ze is weer droefjes

mens, kun je dat niet laten

wist ik werkelijk waar
niet meer wat ik uit me ogen
zag op een zekere dag
ze had helemaal niets en gewoon

de slappe lach

ben ik wakker of is mijn droom

Een gedachte over “Hou toch eens

  1. oeps, een nog helemaal maagdelijk reactieveld, zo te zien pas begonnen met dit blog?
    In dat geval wens ik je veel blogplezier, hoewel ik uit wát ik lees eigenlijk een “te verwerken verdriet’ proef.
    Ik hoop dan maar dat ik me vergis en de poëzie me stiekem misleidt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

