ben je betegeld

het leven doet al te zeer
morgen moet weer beter

zag ik alles compleet nieuw
werd visie gevierendeeld

strijk ik de boel net
gaan mijn haren overeind

met de beklommen jaren
niks zinnigs kunnen baren

rozen die maar bloeien
en mijn hart helaas ook

verwelkte kleurloze levens
drijven langs en vergaan

die zotte zeven dagen
dat we wonderen verwachtten

daar zit ik dan met 70
met te weinig en teveel

misschien op naar de 90
wijs, doof, betegeld en

vol blijde verwachting

3 gedachten over “ben je betegeld

Geef een reactie

