mokken

Heb je ze het nog
Nee en hoef niet zo nodig
Waarom, het antwoord

Weet ik niet meer
Zit je waar
Over alles! vol en lopen

Is er nochthans wat patat
Nee, niks zoals gewoon
Oh, hoe bijzonder

Voor jou, ja
Zei ik wat, verkeerde gat!
Koffie ook niet

Jezus, goede man
Geloof het of niet
Pas op, je brandt nog

Niet aan jou
Aarsrecht liep het
Buiten, de lijntjes

Val niet, terug
Op nou, ik zeg niks
Meer taarten morgen

En van je schetepoep
Helemaaaal vergeten
Ook dan kan ik komen

Totaal geen zin weer
Zullen we maar eens
Nee, verdomme de afwas

Mijn geërfde kopjes
volledig onderwater-
schatjes, ruimen jullie

Kom laten we er
nog tevergeefs wat
extra zout, af! Blijven

Is die van jou
Hoe bedoel je wat
Vast niet – weten

7 gedachten over “mokken

Geef een reactie

