op de groei gekocht

ze is groot en zo wit
is ze klein en gegaan
vol verdwazen
uitkijken geblazen

is ze stil wat ik wil
ligt ze te zonnen
ik heb gewonnen
drie op een rij voor mij

gaat ze met me fantasie
op hol op me knie
hou het bijna niet vol
ze is stout en te oud

ach ze heeft een hart
een klomp van goud
dat maakt me spaans
en vloeibaar moe

verrek ik moet die meid
bezoeken, het wordt tijd
dat ik haar zal ontmoeten
is ze groot, is ze fijn

ach onze gedachten lopen
ja als een trein zo snel
ik zal haar zakdoeken knopen
zodat ze geen ander gaat

en ik weer alleen zal lopen

2 gedachten over “op de groei gekocht

Geef een reactie

