hard gelachen

nog een getaart van volgend jaar
en dan in haar die hele vette lach
van gewone dagen zonder morgen
telefonen die weigen te zwijgeren
maar krijgend mij niet te pakken in
gedachtes blijvend de zeuren
en hard loop ik achter ze aantjes
altijd te laat voor de hoorn met zeis
als kaarsen brandend mijn achterruit
achterom komt ene gekletste kop
maar me deur zit goed comfortabel
en ik zucht het luit een sekonde
mijn feest is het nu mooi geweest

Een gedachte over “hard gelachen

Geef een reactie

