taaldorst niet

woorden duwen tegen gehemel
hel barst maar hij blijft intact

terwijl ik overloop, knik en knak
keuvelt berg onder me tussen

zit mijn rijm ergens middenover
staat er een stok met tovenaar

hou ik mijn kop als waterhoofd
gebruik mond niet hellemaal

sla ik een krat, open mijn ogen
nee, ik dorst even niet te zinnen

het laat tien geboden momenten
mij niet afleiden van Zijn bier

thuis wacht het oud brood mij op
leven is hard maar ik was me

Een gedachte over “taaldorst niet

Geef een reactie

